За расходовање Локални путеви имају двије утоварне кашике, три камиона кипера марке ФАП, трактор марке Аргомаш, опрему, два утоварна камионска сандука, двије помоћне камионске шасије, тракторску солару – растурач и низ резервних дијелова.
Општинско предузеће Локални путеви током љета урадило је значајан дио посла на сеоској путној инфраструктури, иако се послови обавњају са дотрајалом механизациом. Директор предузећа Дарко Гачевић каже да им хвали велики број машина, као и да су постојеће дотрајале и спремне за расходовање. Он истиче да је један дио послова завршен захваљујући потписаном меморандуму о сарадњи између Општине Пљевља и Рудника угља, којим је прецизирана и помоћ у механизацији овом локалном предузећу.
Предузеће Локални путеви у свом посједу има грејдер, ваљак, комбиновану машину, двије утоварне кашике, два доставна возила, трактор за зимску службу и четири камиона кипера. Од тога два камиона су носивости по 12 метара кубних, а два по пет метара кубних материјала.
Два камиона су 2007. годиште, један 2012. док је четврти камион знатно старији и предвиђено је да у догледном времену буде расходован – каже Гачевић за „Дан“.
Он додаје да се преговара са Општином о набавци багера, једног камиона веће носивости и једног мање носивости, као и хидрауличног посипача соли. Гачевић појашњава да Локални путеви имају вучни посипач соли али по вежећим законима њему није дозвољен излазак на магистралне путеве.
Радници предузећа Локални пиутеви успјешно су завршили санацију путева на простору мјесних заједница Матаруге, Козица, Маоче и Црљенице. Радови се тренутно настављају на простору МЗ Отиловићи и Вијенац.
Настојали смо да у поменутим мјесним заједницама урадимо све путеве од локалних, некатегорисаних до обичних сеоских путева. Радимо сваки путни правац, готово до сваке куће. Укинули смо сваки вид дискриминације на терену, посебно нико никога политички не уцијењује, како је то била пракса у предходним годинама, истиче Гачевић и додаје да нека села годинама нису имала уређене путеве.
Путна инфраструктура на територији општине је у доста лошем стању. Замолио бих све домаћине да буду стрпљиви, настојаћемо да дођемо до свих и да обновимо путеве, али тренутно са оваквом механизациом то није могуће у кратком року, јер путна мрежа у нашој општини износи 1.500 километара, истиче Дарко Гачевић.
За расходовање Локални путеви тренутно имају двије утоварне кашике, три камиона кипера марке ФАП, трактор Агромаш, као и одређену опрему, два утоварна камионска сандука, двије помоћне камионске шасије, тракторску солару – растурач и низ резервних дијелова.
У обвови појединих путних праваца Локалним путевима помажу Рудник угља и локално предузеће Чистоћа. Рудник угља помаже и у припремању материјала за насипање путева, а по потреби уступа и своје камионе кипере, каже Гачевић и наглашава да је велики проблем и стара и дотрајала гаража, коју је некада користила Војска и у којој не постоје основни услови за рад.
Ићи ћемо са зехтјевом према Општини да се одреди локација на којој би се градио нови објекат за возни парк предузећа, који би задовољавао све потребне услове. Садашња локација гдје је смјештен возни парк предузећа је власништво Владе, које је дато на располагање Министарству одбране – појашњава Гачевић.
Као добра вијест из овог предузећа је то што су дугови према добављачима са 15.000 € смањени, притом увећан је обим посла и предузеће има значајно већа потраживања од Општине. Гачевић истиче и да је јулска плата у односу на јунску већа за десет одсто.
Одлуком новог Одбора директора повећане су зараде за 10 одсто и ово повећање ће се наставити све до потписивања појединачног колективног уговора – истиче Гачевић.
Извор: Дневне новине Дан
